A hivatalos dokumentumok használata az ügyintézések során megszokott dolog. Nemcsak magyarul íródott, de meghatározott idegen nyelvre lefordított dokumentumra is szükség lehet. Egy ilyen dokumentumnak igazolni kell az eredetiségét, amit hiteles fordítás igénybevételével lehet megtenni.
A hiteles fordítás eredetiségét tanúsítja a fordításhoz csatolt tanúsítvány. Ez a dokumentum ma már nem csupán papír alapú lehet, ennek eredményeképpen bizonyos fordítóirodák már e-hiteles fordítással is dolgoznak. Ha valaki ilyet igényel, akkor az igazolást fájl formájában kapja meg, amit elektronikusan tud továbbküldeni az illetékeseknek.
A hiteles fordítás a céges ügyintézéshez és az állampolgári ügyintézéshez is kellhet. Amennyiben a céges ügyeket intézi, ránk számíthat! Keresse fel fordítóirodánkat, amennyiben hiteles fordítást szeretne rendelni! Fordítóirodánk megbízható, pontos és minden szempontból szabályosan elkészített dokumentumot ad át Önnek! A honlapunkon szereplő elérhetőségeken kérjen személyre szabott árajánlatot!